dimarts, 21 de juliol del 2009

EM-33 Xeremiers de Marratxí


Els he anat a encalçar -amb permís de Pere Llofriu- pel bosquet de Sant Marçal, perquè m'asseguraren que cada dimarts, devers les 19:30, hi fan una tocada de xeremies. Res de res, deu ésser la calor...

Però tenia la imatge, feta a Pòrtol, que correspon a un grup de l'Escola de la Factoria de So, de Son Llaüt. Tres d'ells -i ella- també fan part dels Xeremiers de Marratxí. Al cap i a la fi, tots fan Música, que és l'important.


D'esquerra a dreta: Xavier Mercadal, del Pont d'Inca Nou, flabiol i tamborino; Josep Campaner, de Santa Maria del Camí, xeremies; Pere Mercadal, com el seu fill, ja esmentat; Margalida Frau, de Pòrtol, xeremies; Toni Ramis, del Pla de na Tesa, xeremies, i Pep Manel, de Santa Maria del Camí, xeremies, i també luthier i constructor de canyes.

Esper un altre dimarts tenir més sort...


Biel.-
Estampes marratxineres
Pòrtula, revista de Marratxí
Amb 'P' de Pòrtula a la ràdio (92.9 fm)
biel@portula.net

1 comentari:

  1. Ep, som en Pere, em sap molt de greu que no ens trobassis, justament l'unic dimarts que em faltat.
    Si no hi ha res de nou en Josep i jo tenim assaig especial el proper divendres a les 19.30h ja que el dia 8 d'agost ens anem ha sonar a Alemanya.
    Esper que el proper dimarts que passis per el bosquet de Sant Maçal ens trobis i xarrem una estona.
    Salut

    ResponElimina